Velkommen til Meny på Lyngby Hovedgade. De ligger placeret i det hyggelige kvarter i Lyngby, som har et fantastisk gademiljø. Med få minutters gang fra Lyngby station, kan du komme ned og besøge Meny. Her kan du komme ind og se deres store udvalg.
Meny ligger på Lyngby Hovedgade som yder en god service og gør alt for at hjælpe dig. Derudover har de gode parkeringspladser langs vejen samt de små sidegader, hvilket gør det nemt og komfortabelt for kunderne. Du kan eventuelt kontakte Meny eller besøge deres butik. De vil være meget glade for at se dig.
Vurderinger & Anmeldelser
19.02.2022
Henrik S. VURDEREDE
- Meny Lyngby Hovedgade 80
, 2800 Kgs. Lyngby
Mit emne er parkeringskælderen: I november sidste år parkerede jeg for første gang i kælderen. Meny har opsat et skilt ved nedkørslen, hvor der med store, tydelige bogstaver reklameres for GRATIS PARKERING de første 2 timer. Det var hvad jeg så, og jeg så heller ikke skiltet bagved, omhandlende parkeringsregler, dækket som det var af Meny's skilt. Jeg anede ikke, at der skulle udløses en P-billet, men regnede med, at P-skiven var...
Mit emne er parkeringskælderen: I november sidste år parkerede jeg for første gang i kælderen. Meny har opsat et skilt ved nedkørslen, hvor der med store, tydelige bogstaver reklameres for GRATIS PARKERING de første 2 timer. Det var hvad jeg så, og jeg så heller ikke skiltet bagved, omhandlende parkeringsregler, dækket som det var af Meny's skilt. Jeg anede ikke, at der skulle udløses en P-billet, men regnede med, at P-skiven var tilstrækkelig (som de fleste andre steder). Stor var min forbavselse derfor, da jeg opdagede en seddel med ulovlig parkering.
Siden har jeg kigget nærmere på skiltet uden for. og der har jeg , til min forbavselse, set, at der med lille rød skrift på sort baggrund er tilføjet "husk altid p-billet..." At lave et skilt på den måde er under al kritik, og jeg forstår simpelthen ikke, at nogen har accepteret det. Det kunne ligne en tanke, at man har gået parkeringsfirmaets ærinde.
Jeg betalte bøden, men firmaets betalingssystem har af en eller anden grund ikke registreret min betaling. Firmaet har sendt en rykker, som jeg aldrig har modtaget, da de brugte en forkert adresse. Sagen gik derfor til inkassofirmaet Intrem, som nu har min klage liggende.
Jeg påtænker også, at give sagen videre til Forbrugerrådet.
Med venlig hilsen
Henrik Scherer